בחירת כיסא ארגונומי למנהלים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כיסאות מנהלים לאנשים שעובדים שעות ארוכות  מידי יום במשרד, לא חייב להיות תירוץ

לאי-נוחות.

גם בעניין העיצוב לא צריך לדאוג שהוא לא יתאים לעיצוב המודרני של סביבת  המשרד, כלומר היום "העיצוב והארגונומיה , כן הולכים ביחד…" , מפני שבהתאם להגדרה

של ארגונומיה:… אינטגרציה של שלושת הגורמים: סביבת המקום, סוג העבודה, (מקצוע, עיסוק, תנוחות, ) והגורם השלישי… העובד, האדם, מבנה גופו, מגבלותיו, פעולותיו וכ"ו.

הכיסא הארגונומי מומלץ שיהיה אופטימלי למבנה הגופני, כולל העקומות השונות בגוף עם מספיק תמיכות למשתמש.

כמובן שהחומרים שמרכיבים את הכיסא, חייבים להיות באיכות גבוהה, הן הפלסטיק

והקצף הפוליאוריטני PU (ספוג) , הן המתכות של המנגנונים השונים, הן העצים , הן רמת

הכיסויים של הצבע, והן הכיסויים של הבדים השונים .

עדיף שלכיסא יהיה מושב ומשענת גב מרופדים , מתכווננים לזוויות שונות, הטיות מתאימות,

המשענות ידיים חייבות כיוונון לגובה, קדימה ואחורה וגם חשוב שתהיה אפשרות לשינוי מרחק בין המשענת ימנית לשמאלית כדי שיתאים לאנשים במידות  שונות.

לכיסא מנהל חשוב שהבוכנה המשמשת לשינוי גובה המושב תהיה בטיב גבוה, הבולם את עומס המשקל של המשתמש ברגע הישיבה.

חיוני להקפיד, שידיות ההפעלה של התפקודים השונים, שבדרך כלל מתחת למושב,  יהיו

ממוקמות נוח להפעלה.

מומלץ  מנגנון מסונכרן בין משענת גב ומושב ביחס נורמטיבי של 1 ל2.5 מעלות. כלומר:

כאשר הגב זז אחורה 2.5 מעלות, המושב זז למעלה.

נכון, לכיסא מנהל ארגונומי יש ציפייה שהוא "מיצג", "מכובד" , אך החשוב ביותר, זו הקפדה שהכיסא ממלא את כל הפונקציות שצוינו. שהוא כיסא מנהלים אבל ארגונומי.

סימון פתרונות ישיבה בע"מ

שתולים 70 ת"א

טל': 03-5370150

דילוג לתוכן