fbpx

כסא משרדי אורטופדי

כסא משרדי אורטופדי

לנו בחברת הבוטיק Simon Ergonomic workspaces כבר ברור שלכל משרד יש צורכי עבודה שונים ומגוונים, לכן אנו מציעים שלל סגנונות של כיסאות למשרד באיכות ללא פשרות, החל מכיסא מנהלים ועד כיסא לחדר הישיבות. למרות זאת המשותף כמעט לכלל המשרדים, הוא כמות השעות הרבות אשר העובדים במשרד מבלים בישיבה, בין אם מול מחשב, לקוחות, טלפון או עמיתים. לכן, בראש ושבראשונה אנו מקפידים לספק ללקוחותינו כסאות אורטופדיים למשרד שהינם איכותיים ומתקדמים. בנוסף, בהיותנו יצרנים ויבואנים ישירים של ריהוט משרדי תוכלו לרכוש אצלנו כסא משרדי אורטופדי במבצעים ובמחיר משתלם והגון. בשביל להפוך את החוויה של בחירת כסא משרדי אורטופדי לנעימה וברורה יותר, ריכזנו עבורכם רשימה של קריטריונים שכדאי להכיר.


כיסא אורטופדי בהתאמה אישית מלאה

חשוב לדעת כי הכותרת כסא אורטופדי למשרד אינה בהכרח מבטיחה מוצר שיתמוך באופן אופטימאלי בגופו של המשתמש. לכם כך, יש לבחור בכסא משרדי אורטופדי בעל מנגנוני כוונון והתאמה מגוונים כפי שאנו ב Simon Ergonomic workspaces מציעים. מנגנונים אלו מבטיחים התאמה אישית מרבית לנתוני וצרכי המשתמש. ההתאמה ניכרת בין היתר באפשרויות כוונון גובה המושב, זווית המשענת וידיות הידיים.

כיסא שהוא גם אורטופדי וגם איכותי

אם ברצונכם לבחור בכיסא שישרת אתכם נאמנה למשך תקופה ארוכה, חשוב שיהיה כיסא אורטופדי איכותי. את איכות הכיסא ניתן לבחון על פי חומרי הגלם שמהם הוא עשוי ולפי רמת הגימור הסופי שלו. כמו כן, בכדי להבטיח את איכות הכיסא, נעדיף לבחור באחד המיוצר על ידי מותג מוכר ומוערך, כדוגמת חברת Wagner הגרמנית או חברת Gotseesons, אשר תוכלו למצוא אצלנו ב Simon Ergonomic workspaces מגוון רחב של ממוצריהן.


מחיר ואחריות

יש להבין כי כיסא אורטופדי, איכותי ככול שיהיה, נוטה עם הזמן להתבלות ולהיפגם מעצם השימוש האינטנסיבי בו. לכן חשוב לרכוש כיסא אורטופדי עם אחריות מקיפה כפי שאנו מספקים. כמו כן, אנו מוכיחים פעם אחר פעם כי ניתן לרכוש איכות במחיר משתלם, שכן אנו מציעים ללקוחותינו מבחר משובח של כיסאות אורטופדים למשרד במבצע ומחירים משתלמים במיוחד.

מאפיינים מהותיים בכיסא

כאמור, חשוב לבחור למשרד בכיסא אורטופדי המספק כמה שיותר אפשרויות התאמה, כאשר המהותיות שבהן היא שליטה בגובה המושב ובידיות הידיים וכן שליטה בגובה וזווית משענת הגב. בנוסף יש לבחור בכיסא בעל אחיזה טובה ברצפה, אפשרות לכוונון עומק מושב ותומך גב תחתון, מנגנון סנכרון ומנגנון נעילה/שחרור של משענת הגב.


הזמנת כיסא משרד אורטופדי

להזמנת כיסאות משרד אורטופדים איכותיים ומתקדמים בהתאמה אישית מלאה. ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי, מוזמנים לפנות אלינו ולקבל יעוץ בטלפון 03-5370150 או במייל simon@simon.co.il או לבקר בחלל התצוגה בכתובת- שתולים 70, תל אביב.

נשמח לעמוד לרשותכם- סימון פתרונות ישיבה וריהוט משרדי בע"מ.

סגור לתגובות.

אתכם לאורך כל הדרך

הרשמו לניוזלטר שלנו ותתעדכנו ראשונים על הטבות חדשות וטרנדים עכשווים

    החשבון שלי

    עגלת קניות

    0עגלת קניות 0Wishlist

    No products in the cart.

    My wishlist

    עדיין לא הוספתם מוצרים לרשימת wishlist

    בקשה לקבלת הצעת מחיר

    אנא מלאו את הטופס ונשמח לחזור אליכם בהקדם.

      This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

      לחפש

      יצירת קשר

      מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה או בקשה

        מאשר(ת) לשלוח אליי עדכונים
        This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

        בלעדי בסימון!

        שולחן AIR

        ב 980 ש"ח

        כולל מע"מ

        *עד גמר המלאי
        *אין כפל מבצעים

          This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.