fbpx

כסא מנהלים אורטופדי

כסא מנהלים אורטופדי

להתקדם אל כסא מנהלים אורטופדי בהתאמה אישית

מנהלי חברות נדרשים בריהוט ייצוגי מכובד ומרשים, כזה שיעיד על מעמדם וייצג בצורה המרשימה ביותר את הארגון אותו הם מנהלים. אחד הפריטים היותר חשובים ומרכזיים הוא ללא ספק כיסאו של המנהל, שנדרש להיותו מרשים וייצוגי בגודלו, צורתו ובאיכות חומרי הגמר שלו. יחד עם זאת, על מנת להבטיח את איכות ונוחות עבודתו של המנהל אשר מתנהלת ברובה בישיבה, יש לבחור עבורו גם כיסא מנהל אורטופדי איכותי ומתקדם שיסייע לו לתפקד על הצד הטוב ביותר וישמור על חיוניותו ובריאותו. נתונים אלו מסופקים במלואם על ידי חברת הבוטיק המובילה Simon Ergonomic workspaces -המייצרת, מייאבת ומוכרת כסאות מנהלים אורטופדיים דרך שיתופי פעולה של מיטב המותגים העולמיים. בנוסף, חברתנו מעניקה שירותי תחזוקה ותיקונים המבטיחים את תקינות ועמידות הכיסאות לאורך זמן.

חשיבותו של כסא מנהלים אורטופדי בהתאמה אישית

חשוב להבין כי אין זה מספיק לרכוש כיסא מנהלים מעוצב העונה להגדרה "אורטופדי" אלא יש לבחור בכיסא המותאם במדויק עבורכם. מדובר על כיסאות מנהלים אורטופדיים וארגונומיים מעוצבים, המתחשבים בצרכי עבודה ובמידות הגופניות של המשתמש ומתאימים את עצמם אליהם, כאשר ההתאמה האופטימאלית מבוצעת בעזרת מגוון מנגנונים מובנים. סוג זה של כיסא מסייע במניעת בעיות שלד ושרירים הנוצרות עקב ישיבה מרובת שעות ואינטנסיבית.

מבחר עשיר של כסאות מנהלים אורטופדיים וארגונומיים

חברתנו משווקת מגוון איכותי ומתקדם של כסאות מנהלים אורטופדיים ויוקרתיים, נושאי תו תקן, במגוון רחב של סגנונות, חומרים, עיצובים ודגמים שונים הכוללים מנגנוני התאמה אישית. הכיסאות מבוססים על מבנה ארגונומי מתקדם לרבות כאלו בעלי מנגנון Dondola הייחודי עם מערכות הנעה תוך כדי ישיבה ומנגנוני סנכרון. כסאות אלו שומרים על בריאות המשתמש וממזערים למינימום בעיות בריאות שונות החל מכאבי גב ועד כאבי ראש. כמו כן, אצלנו ב Simon Ergonomic workspaces תמצאו כסאות מנהלים במגוון סוגי ריפודים, לרבות כסא מנהל אורטופדי מעור, מבד טבעי או סינטטי. הריפוד עצמו עוטף ספוג קשיח ואיכותי בעל אורך חיים ממושך במיוחד. אנו גם מעים כסאות מנהלים יוקרתיים עם מנגנון התאמה אישי המאפשר לכוונן את משענות המושב והידיים לגובה המתאים למידות ספציפיות של המשתמש. ולבסוף, אנו מספקים כסאות אלו במגוון עשיר של עיצובים המאפשרים התאמה לכל סגנון משרד, החל מכסא מנהלים קלאסי ועד לכיסא מודרני ועכשווי. ואם לא די בכך, בכל עת אנו מציעים מבחר דגמים של כיסא מנהלים במבצע במחיר אטרקטיבי ומשתלם במיוחד.

הזמנת כיסא מנהל אורטופדי

להזמנת כיסא מנהלים אורטופדי מעוצב, איכותי ומתקדם בהתאמה אישית מלאה, מוזמנים לפנות אלינו ולקבל יעוץ בטלפון 03-5370150 או במייל simon@simon.co.il או לבקר בחלל התצוגה בכתובת- שתולים 70, תל אביב.

נשמח לעמוד לרשותכם- סימון פתרונות ישיבה וריהוט משרדי בע"מ.

סגור לתגובות.

אתכם לאורך כל הדרך

הרשמו לניוזלטר שלנו ותתעדכנו ראשונים על הטבות חדשות וטרנדים עכשווים

    החשבון שלי

    עגלת קניות

    0עגלת קניות 0Wishlist

    No products in the cart.

    My wishlist

    עדיין לא הוספתם מוצרים לרשימת wishlist

    בקשה לקבלת הצעת מחיר

    אנא מלאו את הטופס ונשמח לחזור אליכם בהקדם.

      This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

      לחפש

      יצירת קשר

      מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה או בקשה

        מאשר(ת) לשלוח אליי עדכונים
        This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

        בלעדי בסימון!

        שולחן AIR

        ב 980 ש"ח

        כולל מע"מ

        *עד גמר המלאי
        *אין כפל מבצעים

          This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.