fbpx

כסא מחשב מומלץ

כסא מחשב מומלץ

קריטריונים לבחירת כסא מחשב מומלץ

מעוניינים לקנות כסא מחשב מומלץ ואיכותי שיקל על ישיבה ממושכת מול המסך? חברת Simon Ergonomic workspaces מתמחה ביצירת סביבות עבודה ארגונומיות מתקדמות ומשווקת מגוון איכותי של כיסאות מחשב אורטופדיים. לפניכם רשימה של קריטריונים בסיסיים שיסייעו לכם בבחירה נכונה של כסא מחשב מומלץ.

כסא ארגונומי איכותי עם מגוון אפשרויות כוונון

איכות כסא מחשב ניכרת בחומרי הגלם שממנו הוא מיוצר, אופן התקנתו וגימורו שיבטיחו את עמידות המוצר לאורך זמן. זאת בשילוב עם עיצוב צורת הכיסא והתאמתו למבנה האנטומי של האדם היושב לאורך זמן מול מחשב. כמו כן לכסא מחשב איכותי וארגונומי מגוון אפשרויות כוונון בסיסיות ומתקדמות, אשר עוזרות להתאים את הכסא במדויק למידות הגוף של היושב/ת עליו.

מנגנוני כוונון בסיסיים

מנגנוני כוונון בסיסיים של כסאות מחשב כוללים כוונון של גובה המושב מטה ומעלה, דבר המאפשר להניח את שתי הרגליים על הרצפה ובזווית של תשעים מעלות בין הירך לשוק, בצורת ישבה אשר מעודדת את זרימת הדם לגפיים. כמו כן, מנגנון השחרור והנעילה של משענת הגב, מאפשר ליושב עליו לבחור את המצב הנח ביותר עבורו, מעודד את תנועת הגוף במהלך הישיבה מול המסך ותורם גם הוא לזרימת הדם בגופנו. כסא מחשב איכותי הינו כסא בעל מגנון כוונון גובה למשענות היד, המתאים לגובה שולחן ומאפשר נוחות הקלדה מרבית עם מינימום הפעלת לחץ על השכמות והכתפיים. בנוסף, חשוב לבחון את יציבות הכסא, כסא בעל 5 זרועות יהיה היציב עם או בלי גלגלים.

מנגנוני כוונון מתקדמים

מלבד אפשרויות כוונון בסיסיות, כסאות מחשב מומלצים יכילו גם מנגנוני כוונון מתקדמים הכוללים את אפשרות התאמת עומק הכיסא באופן שהדופן הקדמית תהיה במרחק של כאגרוף מחלקה העליון של שוק הרגל, דבר אשר מונע לחץ מיותר על הברכיים. כמו כן, יש להעדיף כסא עם מנגנון כוונון עומק של משענות הידיים בזווית של כ15 מעלות מהמרפק למרכז מסת הגוף, דבר אשר מפחית משמעותית לחץ מאזור הכתפיים. בנוסף כדאי לבחור בכיסא עם אפשרות התאמה לשקע הגב התחתון בכדי להפחית עומסים מהגב ולמנוע כאבים באזור ובעיות בחוליות עמוד השדרה כמו פריצת דיסק.

כסאות מחשב מתקדמים

אנו בSimon Ergonomic workspaces מציעים ללקוחותינו באופן בלעדי כסאות מחשב עם אפשרויות כוונן מתקדמות ביותר, בעלי מנגנון ייחודי נושא פטנט, המכונה Dondola ומיוצר על ידי המותג הגרמני המוביל Wagner. כסאות אלו כוללים את כל אפשרויות הכוונון הבסיסיות והמתקדמות לצד מנגנוני תנועה תלת מימדים במהלך ישיבה מול מחשב. ובנוסף מנגנון סינכרוני המעניק תנועה אחידה בין משענת הגב למושב.

הזמנת כיסא מחשב מומלץ

להזמנת כסא מחשב מומלץ עם מגוון אפשרויות כוונון להתאמה אישית מלאה. ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי, מוזמנים לפנות אלינו ולקבל יעוץ בטלפון 03-5370150 או במייל simon@simon.co.il או לבקר בחלל התצוגה בכתובת- שתולים 70, תל אביב.

נשמח לעמוד לרשותכם- סימון פתרונות ישיבה וריהוט משרדי בע"מ.

מאמרים דומים שעלולים לעניין אותך

סגור לתגובות.

אתכם לאורך כל הדרך

הרשמו לניוזלטר שלנו ותתעדכנו ראשונים על הטבות חדשות וטרנדים עכשווים

    החשבון שלי

    עגלת קניות

    0עגלת קניות 0Wishlist

    No products in the cart.

    My wishlist

    עדיין לא הוספתם מוצרים לרשימת wishlist

    בקשה לקבלת הצעת מחיר

    אנא מלאו את הטופס ונשמח לחזור אליכם בהקדם.

      This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

      לחפש

      יצירת קשר

      מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה או בקשה

        מאשר(ת) לשלוח אליי עדכונים
        This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

        בלעדי בסימון!

        שולחן AIR

        ב 980 ש"ח

        כולל מע"מ

        *עד גמר המלאי
        *אין כפל מבצעים

          This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.