fbpx

כסא תלמיד/סטודנט אורטופדי

כסא תלמיד/סטודנט אורטופדי

להשקיע בכסא תלמיד אורטופדי

לקראת תחילת שנת הלימודים בבתי הספר ובמוסדות האקדמיים, אם ברצונכם לשפר את טיב הלימוד מול ספרים, מחברות או מחשב, כדאי השקיע בכסא אורטופדי איכותי ומומלץ שתוכלו למצוא אצלנו ב Simon Ergonomic workspaces. רכשו כסא תלמיד אורטופדי שישמור על הגב, ישפר את נוחות הישיבה וישפיע ישירות על יכולות הריכוז וההתמדה.

למה דווקא כיסא אורטופדי

כסא תלמיד אורטופדי או כסא ארגונומי, הוא כסא שמבנה המושב ומשענת הגב שלו תוכננו לספק תמיכה ויציבות במידה הגבוהה ביותר לגוף. ברשותנו מגוון כיסאות סטודנט אורטופדיים של מיטב המותגים המובילים בעולם, הכוללים מגוון פונקציות של כוונון והתאמה באופן אישי, המקלות על ישיבה ממושכת מול שולחן ומחשב. בנוסף, כיסאות אלו מאופיינים בקימור בחלק התחתון של משענת הגב וכוללים משענת גב מתנדנדת המעודדת את זרימת הדם בגוף.

בחירת כיסא מתאים

בחירת כסא אורטופדי לתלמיד דורשת לבחון מספר פרמטרים בסיסיים. בתור דבר ראשון, יש לבחון בכיסא את נושא תו התקן, לאחר מכן יש לבדוק שכוונון משענות הידיים שלו מאפשר את הכנסתו מתחת לשולחן העבודה. כמו כן, יש להעדיף כיסא עם ריפוד אוורירי המונע הזעה ומכיל ספוג קשיח המבטיח עמידות לאורך זמן. בנוסף, העדיפו כיסא שכפות רגלי המשתמש בו מונחות על הרצפה בזווית תשעים מעלות של הרגל. בנוסף עדיף לבחור כיסא שיתאים לתלמיד/סטודנט למשך כמה שנים. הן מבחינת מידותיו והן מבחינת עיצובו וגווניו. על מנת לסייע לכם לבחור כיסא אורטופדי מתאים לצרכי התלמיד ואו הסטודנט, עומד לרשותכם הצוות המקצועי שלנו שישמח לסייע ולכוון אתכם בבחירתכם.

שימוש בריא בכיסא

חשוב להבין כי גם אם רכשתם כיסא אורטופדי מובחר עדיין ישיבה ממושכת רציפה אינה בריאה. לכן, מומלץ בטרם תחילת הישיבה לבצע מספר מתיחות של הרגליים, הכתפיים והידיים. כמו כן, בעבודה מול מחשב מומלץ כל שלושים דקות לערך להרחיק את הכיסא כמטר מהמסך ובכך להקל על תפקוד העיניים ולהימנע מכאבי ראש. בנוסף, כל שעה חשוב וכדאי לקום מהכסא וללכת מעט לפני החזרה ללימודים.

הזמנת כיסא אורטופדי לתלמיד

להזמנת כסא אורטופדי לתלמיד או סטודנט באיכות גבוהה ביותר של עיצוב ארגונומי ואסטטי, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בבחירת כיסא, מוזמנים לפנות אלינו ולקבל יעוץ בטלפון 03-5370150 או במייל simon@simon.co.il או לבקר בחלל התצוגה בכתובת- שתולים 70, תל אביב.

נשמח לעמוד לרשותכם- סימון פתרונות ישיבה וריהוט משרדי בע"מ.

סגור לתגובות.

אתכם לאורך כל הדרך

הרשמו לניוזלטר שלנו ותתעדכנו ראשונים על הטבות חדשות וטרנדים עכשווים

    החשבון שלי

    עגלת קניות

    0עגלת קניות 0Wishlist

    אין מוצרים בסל הקניות.

    My wishlist

    עדיין לא הוספתם מוצרים לרשימת wishlist

    בקשה לקבלת הצעת מחיר

    אנא מלאו את הטופס ונשמח לחזור אליכם בהקדם.

      This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

      לחפש

      יצירת קשר

      מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה או בקשה

        מאשר(ת) לשלוח אליי עדכונים
        This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

        בלעדי בסימון!

        שולחן AIR

        ב 980 ש"ח

        כולל מע"מ

        *עד גמר המלאי
        *אין כפל מבצעים

          This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.