fbpx

האם כדאי לרכוש כסא משרדי אורטופדי?

האם כדאי לרכוש כסא משרדי אורטופדי?

נוחות הישיבה במשרדים היא אחד מהפרמטרים החשובים ביותר ליצירת לאווירה נעימה בין הקולגות במשרד. לא מעט עובדים בישראל יושבים בזמן העבודה על כסאות משרדיים שאינם נוחים ומתאימים להם כלל. מסיימים את יום העבודה שלהם עם כאבים ותחושות לא נוחות הגוף. רכישת כסא משרדי אורטופדי מותאם ואיכותי, מאפשרת לעובד להרגיש הכי בנוח בזמן הישיבה במקום העבודה. כאשר הגוף דרוך ומוכן ואין שום כאב או אי נוחות המפריעה לריכוז, העובדים יכולים להתמקד בעבודתם ולשפר את הביצועים בדרך להשגת המטרות. ומכאן – שכלל הארגון מרוויח.

מהם היתרונות של כסאות איכותיים במשרד?

אחידות וסדר בסביבת העבודה חשובים ותורמים ליצירת סביבה נעימה ומסודרת, את היתרונות האלה נוכל לקבל מכל כסא פשוט אשר מעוצב היטב ומונח בעמדות העבודה בצורה מסודרת, כסא משרדי אורטופדי איכותי מחירו עשוי להיות גבוהה יותר מאשר כסא פשוט, אך אין כל ספק באשר לאפקטיביות שלו בתפקוד העובדים. היתרון איננו רק במראה, שכן כסא אורטופדי איכותי מעוצב בצורה שתורמת לסביבת העבודה והוא משדר יופי ויוקרה, אלא גם בנוחות! ישיבה ממושכת, בין אם לצורך עבודה במחשב לבין ישיבות צוות העובדים, משפיעה על מידת העומס שסופג עמוד השדרה וכך גם על עייפות העובדים במשרד. כסא שתומך בגב ומאפשר ישיבה זקופה ובריאה יותר, יעודד ערנות ותפקוד גבוה וישאיר את העובדים במיטבם, לאורך כל יום העבודה.

מה מייחד כסא משרדי אורטופדי?

הגורם המאפיין כסאות אורטופדיים למשרד הוא מבנה הכסא. השלד של כסא משרדי אורטופדי בנוי על מנת לתמוך בצורה הטובה ביותר בגופו של האדם. כסאות ברמה גבוהה צריכים, מצד אחד, להיות נוחים מאוד ומצד שני – "להעיר" את היושבים עליהם, לגרום להם להיות מפוקסים וממוקדים ביותר במה שהם עושים באותו הרגע. הזווית של המשענת, הריפוד הייחודי, משענות הידיים – כל אלו חייבים להתאים באופן הטוב ביותר לאדם היושב בכסא ואף לאפשר תנועתיות במהלך העבודה, בין אם לצורך כיפוף אל המקלדת ובין אם לצורך סיבוב כלפי עובד אחר הנמצא גם הוא במשרד. כסא איכותי, יכיל את כל התכונות הללו וכסא איכותי ביותר – גם יהיה בעל מראה יוקרתי.

האם משתלם להוציא כסף רב על כסאות במשרד?

ריהוט משרדי הוא בעל אפקט מיידי ואף מצטבר. הן ברושם הראשוני שהוא מייצר והן בהשפעה שלו על העובדים בשימוש לאורך זמן. בחירה נבונה של ריהוט משרדי ובעיקר כסאות אורטופדיים, אין משמעותה בהכרח הוצאה בלתי סבירה של כספים. חברה יצרנית איכותית תוכל להציע לכם כסא משרדי אורטופדי ואיכותי, במחיר נוח, מבלי להתפשר לרגע על התכונות החיוניות של הכסא.

מוזמנים לפנות אלינו ולקבל יעוץ בטלפון 03-5370150 או במייל simon@simon.co.il או לבקר בחלל התצוגה בכתובת- שתולים 70, תל אביב.

נשמח לעמוד לרשותכם- סימון פתרונות ישיבה וריהוט משרדי בע"מ.


סגור לתגובות.

אתכם לאורך כל הדרך

הרשמו לניוזלטר שלנו ותתעדכנו ראשונים על הטבות חדשות וטרנדים עכשווים

    החשבון שלי

    עגלת קניות

    0עגלת קניות 0Wishlist

    No products in the cart.

    My wishlist

    עדיין לא הוספתם מוצרים לרשימת wishlist

    בקשה לקבלת הצעת מחיר

    אנא מלאו את הטופס ונשמח לחזור אליכם בהקדם.

      This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

      לחפש

      יצירת קשר

      מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה או בקשה

        מאשר(ת) לשלוח אליי עדכונים
        This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

        בלעדי בסימון!

        שולחן AIR

        ב 980 ש"ח

        כולל מע"מ

        *עד גמר המלאי
        *אין כפל מבצעים

          This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.