fbpx

ריהוט משרדי בתל אביב

ריהוט משרדי בתל אביב

מגוון איכותי של כסאות מנהלים בתל אביב

אין ספק שמשרדו של מנהל נדרש להיראות מרשים, יוקרתי ולייצג בכבוד את חברתו. הדבר נכון על אחת כמה וכמה במשרדיהם של המנהלים בבירת העסקים, תל אביב,. עקב התחרות העזה הסטנדרטים של איכות ויוקרה הולכים ועולים, ומשרד המנהל נדרש בחזות מעוצבת באופן מתקדם ועכשווי. צרכים אלו באים לידי ביטוי גם בכיסא המנהלים כפי שמציעה חברת Ergonomic workspaces  Simon . החברה מייצרת, ומייבאת שלל דגמי כסאות מנהלים איכותיים, מעוצבים, עכשוויים וארגונומיים המוצעים עבור המנהל במחירים נוחים ללא תחרות.

חשיבותו של כיסא מנהלים במשרד

מנהל היינו ה"פנים" של חברה, מחלקה או צוות על כל המשתמע מכך. בתור שכזה הוא נדרש במשרד מעוצב ובכיסא ההולם את מעמדו ואת הצורך להותיר רושם חיובי על שותפיו או לקוחותיו. על כן, כיסא מנהלים צריך להיות בעל חזות יוקרתית ומרשימה עם מידות גדולות ומשענת מוגבהת. בנוסף לכך, למנהלים נדרש גם כיסא מעוצב בעל חזות מתקדמת ועכשווית. אל הנתונים הללו יש להוסיף את הצורך בכיסא ארגונומי המותאם באופן אישי לבעל התפקיד, אשר יקל על עבודה ממושכת בישיבה מול שולחן ומחשב.

כיסא משרד ומנהלים מבית טוב במיוחד

חברתנו מציעה כסאות לכל צרכי הריהוט משרדי בתל אביב, או בכל משרד אשר שואף לסטנדרטים הגבוהים ביותר. החל מכיסאות מנהלים ועד לכיסאות מחשב לכלל העובדים. הכיסאות מיוצרים על ידי מותגים עולמיים מובילים כדוגמת החברה הגרמנית Wagner. מפתחת מנגנון הישיבה הארגונומי Dondola. כמו כן, אנו מציעים כסאות מנהלים בתל אביב וריהוט משרדי ארגונומי של החברה השוודית Gotseesons עם קו עיצוב מודרני וצעיר. בנוסף תמצאו אצלנו גם מוצרים של המותגים האיטלקיים Quinti, Brado ו-Gabe.

לכל משרד יש כיסא מנהלים מתאים

מתוך מגוון סוגי כסאות המנהלים של חברתנו, כל משרד יכול לאתר את הכיסאות המתאימים לצרכיו, תדמיתו והגדרות התקציב שלו. כך למשל, תוכלו לרכוש מאיתנו כיסא מנהלים מדגם Amelie עם ביצועים גבוהים ונוחות ישיבה אופטימאלית, בעל חזות ייצוגית אלגנטית ומעודנת, המוצע בשלל גוונים ובדים לבחירה.

הזמנת ריהוט משרדי בתל אביב

להזמנת כיסא מנהלים איכותי, מתקדם ועכשווי המותאם עבורכם ובמחיר המשתלם ביותר, מוזמנים לפנות אלינו ולקבל יעוץ בטלפון 03-5370150 או במייל simon@simon.co.il או לבקר בחלל התצוגה בכתובת- שתולים 70, תל אביב.

נשמח לעמוד לרשותכם- סימון פתרונות ישיבה ריהוט משרדי בע"מ.

סגור לתגובות.

אתכם לאורך כל הדרך

הרשמו לניוזלטר שלנו ותתעדכנו ראשונים על הטבות חדשות וטרנדים עכשווים

    החשבון שלי

    עגלת קניות

    0עגלת קניות 0Wishlist

    אין מוצרים בסל הקניות.

    My wishlist

    עדיין לא הוספתם מוצרים לרשימת wishlist

    בקשה לקבלת הצעת מחיר

    אנא מלאו את הטופס ונשמח לחזור אליכם בהקדם.

      This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

      לחפש

      יצירת קשר

      מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה או בקשה

        מאשר(ת) לשלוח אליי עדכונים
        This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

        בלעדי בסימון!

        שולחן AIR

        ב 980 ש"ח

        כולל מע"מ

        *עד גמר המלאי
        *אין כפל מבצעים

          This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.