fbpx

למה כדאי כסא מנהלים אורטופדי במשרד

למה כדאי כסא מנהלים אורטופדי במשרד

מנהלים בעבודתם במשרד, יושבים על כסא במשך שעות ארוכות, אל מול המחשב ובישיבות הנהלה, מנח הישיבה ומבנה כסא המנהלים המשרדי אשר אליו הם יושבים, משפיע רבות על גופם. בחירה לא נכונה של כסא מנהלים משפיע רבות על התחושות בגוף האדם היושב עליו ומעוררות כאבים, במיוחד כאשר הישיבה הזו נמשכת לאורך שעות וימים. הכאב עלול להצטבר ולהפריע לתפקוד היום יומי. לעיתים מנהלים סובלים ממיחושים לא מוסברים ונוטים לחשוב שהם חולים, בעוד העניין היחידי שבעייתי הוא הכסא שבמשרדם. רכישת כסא מנהלים אורטופדי ואיכותי למשרד, יכול לעשות הבדל של שמיים וארץ עבור מי שעבודתו מתרכזת בעיקר בתוך חדר ואל מול מחשב, בחירה בכסא אורטופדי איכותי עשויה אפילו להציל את תפקוד של הארגון כולו, המושפע ישירות מתפקודו של המנהל.

החשיבות של ישיבה נוחה במשרד

כל מנהל היה רוצה לבחור כסא מנהלים אורטופדי מעוצב ונוח, עבור המשרד שלו. אך לעיתים הדגם שרוכשת ההנהלה הבכירה לא תמיד תואם את הממדים הפיזיים של מי שיושב עליו בסופו של דבר. מוטב אם כן, לא לבחור בדגם אחיד עבור מי שממילא אינם נמצאים במשרד גדול ומשותף, אלא יושבים במשרדים פרטיים משלהם. כלומר שאינם עובדים זוטרים שחולקים שטח עבודה, אלא מהווים חלק מההנהלה. התאמה מושלמת של כסא אורטופדי משרדי, נוצרת כאשר מתחשבים באדם שבעבורו הכסא מיועד, תוך הסתכלות על המשקל אותו הכסא יכול לשאת, מבנה שלד הכסא, תמיכתו בגב, איכות הריפוד וכמובן גם עיצוב הכסא, שמוטב ויתאים לוויזואליות הכללית במשרדו של המנהל.

למי יתאים כסא מנהלים אורטופדי?

אין צורך להיות בכירים בחברה גדולה, על מנת להבין עד כמה ישיבה נוחה ובעיקר כשמדובר בשעות על גבי שעות, היא קריטית להתנהלות טובה ביום העבודה. גם עובדים זוטרים במפעל, יכולים בהחלט למצוא את עצמם יושבים לאורך זמן ממושך על כסא לא נוח, אשר בסופו של דבר הופך אותם לכאובים. כסא מנהלים אורטופדי הוא העלית של הכיסאות המשרדיים וזאת כיוון שהוא נחשב ליוקרתי ביותר, הן בהיבט העיצובי שלו והן מבחינת המבנה. כסאות כאלו נועדו לתמוך בגופו של המנהל בצורה הטובה ביותר, על מנת שיוכל להתרכז בעבודה שלו, בשיחה עם האדם היושב מולו ובישיבה ממושכת כאשר הוא עובר על דו"חות חודשיים לדוגמה. למנהלים חשוב להבין, שמוטב לשדרג לכיסאות משרדיים איכותיים גם עבור העובדים הזוטרים, על מנת למקסם את תפוקת העובדים או לפחות החלק ממנה המושפע מהנוחות של ישיבתם בכסא.

מוזמנים לפנות אלינו ולקבל יעוץ בטלפון 03-5370150 או במייל simon@simon.co.il או לבקר בחלל התצוגה בכתובת- שתולים 70, תל אביב.

נשמח לעמוד לרשותכם- סימון פתרונות ישיבה וריהוט משרדי ישיבה בע"מ.

סגור לתגובות.

אתכם לאורך כל הדרך

הרשמו לניוזלטר שלנו ותתעדכנו ראשונים על הטבות חדשות וטרנדים עכשווים

    החשבון שלי

    עגלת קניות

    0עגלת קניות 0Wishlist

    No products in the cart.

    My wishlist

    עדיין לא הוספתם מוצרים לרשימת wishlist

    בקשה לקבלת הצעת מחיר

    אנא מלאו את הטופס ונשמח לחזור אליכם בהקדם.

      This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

      לחפש

      יצירת קשר

      מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה או בקשה

        מאשר(ת) לשלוח אליי עדכונים
        This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

        בלעדי בסימון!

        שולחן AIR

        ב 980 ש"ח

        כולל מע"מ

        *עד גמר המלאי
        *אין כפל מבצעים

          This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.